Новости
12АВГ
Прес-ланч із Томасом Гріммом: півтори години дискусії

У понеділок, 12 серпня, в приміщенні Будинку футболу відбулася зустріч, на якій Президент Української Прем’єр-Ліги поспілкувався з журналістами у неформальній обстановці

Прес-ланч пройшов у Будинку футболу (пров. Лабораторний, 7-А). Окрім Томаса Грімма, в ньому взяли участь представники Дирекції УПЛ.

Після вступного слова Томаса Грімма присутні журналісти мали змогу формулювати запитання на різні актуальні теми. Зокрема, впродовж дискусії, що тривала понад півтори години, Президент УПЛ відповів на такі запитання:

Про зміну логотипу Чемпіонату: — Очевидно, не всі вболівальники футболу України зрозуміли, що сталося, тому маю пояснити: УПЛ не змінювала свій логотип, емблему організації, ми змінили логотип Чемпіонату, оскільки турнір отримав титульного спонсора. Чинна емблема Української Прем’єр-Ліги, затверджена 2016 року, залишається в силі. Розробкою логотипу займалися спільно УПЛ та компанія Favbet.

Про специфіку нанесення нового логотипу на ігрову форму: — 11 команд, окрім чемпіона, гратимуть матчі у формі, на якій буде шеврон із новим логотипом Чемпіонату УПЛ. Одна команда, чемпіон попереднього сезону, виступатиме зі спеціальною емблемою змагань для клубу-переможця попереднього Чемпіонату УПЛ. Це наше нововведення, котре ми запровадили з поточного сезону.

Про співпрацю з букмекерами: — Я помітив, що деякі вболівальники футболу в Україні негативно сприйняли сам факт, що УПЛ співпрацюватиме з компанією, яка належить до букмекерського бізнесу. Це здивувало мене, оскільки такі побоювання безпідставні: в усій Європі, в Німеччині, Польщі, футбольні організації успішно співпрацюють із ігровим бізнесом. Можна сказати, для нас взірець — англійська ПЛ, яка має тривалий досвід співпраці з букмекерськими організаціями.

Про єдиний телепул: — Вважаю, очолювана мною організація зробила все, що було можливе: ми провели тендер, отримали відповідні результати, ознайомили з ними клуби на Загальних зборах, більшість клубів проголосувала за централізацію телевізійних прав, однак п’ять учасників відмовилися виконувати рішення Загальних зборів. Один із клубів змінював своє рішення щодо цього питання, іще один відмовився виконувати рішення, за яке перед тим сам проголосував. Обидва ці рішення є незаконними. Ми продовжуємо шукати шляхи виходу з цієї колізії. З усіма клубами-учасниками ми перебуваємо в постійному спілкуванні. Сподіваємося, рано чи пізно всі непорозуміння будуть розв’язані.

Про співпрацю з фондом «Таблеточки»: — За кожен гол у Чемпіонату УПЛ щонайменше 1 000 гривень пересилатимуться на адресу благодійного фонду «Таблеточки». Це прекрасна благодійна акція: ми раді допомогти дітям, які потребують підтримки.

Наприкінці прес-ланчу Томас Грімм підсумував обговорювані теми, підтвердивши, що такі зустрічі з журналістами вже стали регулярними і, якщо з’являтимуться інформаційні приводи, відбуватимуться в майбутньому.