У жовтні телеканал УПЛ.ТБ зміцнив свої позиції на українському телебаченні та увійшов до десятки найпопулярніших серед глядачів за підсумками цього місяця.
Доля аудиторії каналу УПЛ.ТБ у мережах ОТТ та IPTV склала 1,15% — це показник, який дозволяє йому конкурувати із провідними мовниками з розважальним та новинним контентом і розташуватися в рейтингу у дуже солідній компанії.
Українські телеканали з найбільшою долею аудиторії у мережах ОТТ та IPTV у жовтні 2025 року
- СТБ — 10,63%
- 1+1 Україна — 7,95%
- Телемарафон — 7,92%
- Новий — 6,99%
- ICTV2 — 5,78%
- 2+2 — 4,11%
- ТЕТ — 3,61%
- Бігуді — 3,43%
- НТН — 2,59%
- TV — 1,15%
- Канал 24 — 1,08%
- Твоє кіно. Hit — 1,05%
- Київ — 1,04%
- Твоє кіно. Action — 0,79%
- Еспресо TV — 0,74%
«Це ще одне підтвердження того, що системна трансляція Чемпіонату УПЛ на єдиній медіаплатформі є цілком конкурентною на телеринку, — коментує таке досягнення Президент УПЛ Євген Дикий. — Ще раз хочу подякувати кожному клубу за послідовність і довіру до спільного проєкту та всім співробітникам УПЛ.ТБ, які створюють якісний телепродукт. Ми дуже цінуємо внесок наших партнерів, які підтримують УПЛ у цей складний час, і, звичайно, розуміємо, що тільки завдяки мужності Збройних Сил України можемо займатися розвитком і Чемпіонату УПЛ, і УПЛ.ТБ».
У спортивному сегменті УПЛ.ТБ продовжує утримувати переконливе перше місце. За даними BigData, майже 40% усього перегляду спортивного телебачення у мережах ОТТ та IPTV у жовтні припадало саме на наш канал. Найближчі конкуренти — Setanta Sports HD (17,9%), Суспільне Спорт (9,3%), Eurosport 1 (8,5%).
«Увійти до топ-10 каналів України — це дуже солідний результат, який став можливим завдяки поєднанню великої щоденної роботи всіх, хто створює та транслює телевізійний продукт, із підтримкою наших комерційних та технологічних партнерів, — ділиться думками керівник УПЛ.ТБ Максим Радченко. — Ми бачимо, як крок за кроком формується культура легального перегляду футболу — і це важливий фундамент для перспективи Чемпіонату УПЛ і наших клубів».
























