Українська Прем’єр-Ліга та міжнародна букмекерська компанія Favbet оголосили про співробітництво та презентували нову назву Чемпіонату УПЛ — Favbet Ліга
Українська Прем’єр-Ліга та міжнародна букмекерська компанія Favbet (в Україні представлена брендом Favorit Sport) оголосили про співробітництво та презентували нову назву Чемпіонату УПЛ — Favbet Ліга.
УПЛ та Favbet підписали договір про титульне партнерство терміном на два футбольні сезони, сума угоди не розголошується. Партнери будуть скеровувати зусилля на розвиток чемпіонату та українського футболу в цілому. Рішення про партнерство підтримали Загальні збори учасників УПЛ. Частина партнерського внеску буде перерахована клубам на поточні витрати, решта суми буде скерована на розвиток Чемпіонату.
Решта футбольного сезону 2019/20 пройде з новою емблемою чемпіонату.
У графічній емблемі емплементовано основні елементи логотипів партнерів. Поєднання зірок та корони символізує собою шлях футбольних команд до перемог та чемпіонських титулів.
«Раді повідомити про появу в Української Прем’єр-ліги нового титульного партнера – міжнародної компанія Favbet, яка в Україні представлена брендом Favorit Sport. Без перебільшення – це один із головних гравців на ринку України в своєму сегменті, який упродовж багатьох років підтримує український футбол та спорт в цілому і на сьогодні співпрацює з п’ятьма клубами Ліги. Переконані, що партнерство буде плідним і позитивно вплине на популяризацію УПЛ та допоможе підвищити якість українського футболу», – заявив віце-президент Української Прем’єр-Ліги Маркіян Ключковський.
«Для міжнародної компанії Favbet співпраця з УПЛ є стратегічною. Ми є одним із лідерів ринку sport entertainment, а розвиток вітчизняного футболу є пріоритетним напрямком. Ми дуже вдячні УПЛ за довіру та готовність спільно вирішувати питання розвитку футболу. Цей проект для нас також є елементом соціальної відповідальності. Нам важливо, щоб футбольні трибуни були вщент заповнені людьми, тому ми будемо скеровувати зусилля на роботу з вболівальниками. Стадіони повинні бути пристосовані для людей з обмеженими фізичними можливостями, тому будемо розробляти інклюзивні проекти. Врешті-решт – футбол по всьому світу об’єднує людей і Україна не виключення. Favbet, як міжнародний бренд, та Favorit Sport, як локальний представник в Україні, мають великий досвід співпраці з футбольними клубами, і ми плануємо інтегрувати всі наші вдалі кейси у співпрацю з УПЛ», – коментує партнерство Катерина Машевська, директор з комунікацій Favbet.
Уже в четвертому турі Чемпіонату УПЛ футболісти вийдуть на поле з новою нашивкою на футболках.
Favbet – міжнародна букмекерська компанія, в Україні представлена брендом Favorit Sport. Цього року компанія святкує 20-річчя своєї діяльності в Україні. Географія діяльності нараховує більш ніж 10 країн. Щодня понад 1 млн клієнтів роблять ставки у Favbet. В Україні компанія співпрацює з футбольними клубами УПЛ: «Динамо», «Зоря», «Колос», «Львів», «Маріуполь».