
Українське класичне, зустріч «Шахтаря» та «Динамо» в 26-му турі, в прямій трансляції на УПЛ ТБ переглянула рекордна в сезоні 2024/25 аудиторія — близько 700 тисяч глядачів!
Враховуючи відсутність трансляції в YouTube чи на інших безкоштовних джерелах, це просто феноменальний показник, адже кожен із 692 690 глядачів дивився матч вітчизняних грандів на платних кабельних та ОТТ-платформах.
Більше того — за даними агенції Bigdata, під час матчу «Шахтар» — «Динамо» телеканал УПЛ ТБ зібрав найбільшу частку аудиторії серед понад 300 українських телеканалів (колосальні 19,8%), значно випередивши загальнонаціональні інформаційні та розважальні канали.
Формат платних трансляцій Чемпіонату УПЛ забезпечує пряму монетизацію, доводить перспективність дистрибуції через кабель та ОТТ і відкриває нові можливості для розвитку українського клубного футболу, якщо глядачам запропоновано якісний та ексклюзивний продукт.